Följ bloggen med bloglovin.com

Follow Grus & Änglastoft

8 oktober 2009

Vita gåvor

Vill tacka min hemliga vän för den fina gåvan jag fick i vita gåvor swapen, passar perfekt hemma hos mig. Kunde inte bli bättre!! Jag förstår att det var ett tufft jobb att hitta på något, eftersom jag inte uppdaterat bloggen på läääänge!! Har varit & är fortfarande lite nedstämd & så. Har fotat lite smycken som jag ska lägga upp inom kort. En del har jag gjort till förmån för bröstcancer, rosa bandet. Vi hörs! /Jennykram

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du är på väg uppåt iallafall. Tråkigt att du inte mår bra!
    Kramar Marie-Louise

    SvaraRadera
  2. Så kul att du blev nöjd. Nej det var inte lätt, men såg att du gillade burkar i ett tidigare inlägg och sedan hittade jag ju en randig sådan så då blev det den.

    Ha det bra!
    Kram Ullis

    SvaraRadera

En hälsning till mig?! Jag blir så himla glad..