Följ bloggen med bloglovin.com

Follow Grus & Änglastoft

1 april 2009

Tävling

Tänkte fira det fina vädret, med en liten tävling. Skriv en kommentar i det här inlägget, så är du med och tävlar om ett Guardian angel halsband. Få en extra lott genom att länka till detta inlägg i din blogg. Få en extra lott genom att prenumenera på min blogg via bloglovin eller genom att bli följare. Skriv i din kommentar om du länkar osv. Vinnaren kommer att dras 20 april. Glöm ej att lämmna mailadress så att jag kan nå dig, om du vinner!! LYCKA TILL!
/Jenny

93 kommentarer:

  1. jag vill vara med. har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2009/april/halsband.html


    mail: linda.hallstensson@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. Va gärna med och tävlia i min blogg om ett par solisar såhär när solen kommer=)
    *http://hileasoltun.blogg.se/2009/march/vinn-madonna-solglasogon.html*

    SvaraRadera
  3. Jag vill absolut vara med. ^^ otroligt fint halsband!

    Jag har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavling-halsband.html

    creyla@live.se

    SvaraRadera
  4. Tack för gullig kommentar hos mej! Du gör också fina smycken -klart jag vill vara med o tävla! Länkar med bild till höger hos mej.Ha en fin dag//Eva

    SvaraRadera
  5. jag är jättegärna med och tävlar. halsbandet är riktigt fin. hoppas jag har turen med mig och tack för möjligheten!

    jag prenumenerar på din blogg!

    kram, tami.

    SvaraRadera
  6. Jag vill vara med!

    Jag följer dig med bloglovin och har länkat här:
    http://sandratipsar.blogg.se/2009/april/tavla-med-grus-anglastoft.html

    SvaraRadera
  7. Det är jättefint så det är klart att jag gärna vill vinna det härliga halsbandet. Har länkat i min tävlingsblogg:

    http://evamar.blogg.se/2009/april/halsband-20-april.html

    SvaraRadera
  8. Jag älskar änglar och är så gärna med och tävlar, du har naturligtvis en länk hos mig;
    http://chiclady.blogg.se/2009/april/-grus-anglastoft-tavlar-ut-ett-guardian-an.html
    Kram från Liz i Malmberget :)

    SvaraRadera
  9. Jag vill vara med! Jag har länkat i vänsterspalten.

    SvaraRadera
  10. Jag är gärna med och tävlar och har länkat till dig till höger i min blogg.

    Ha en härlig helg!

    SvaraRadera
  11. Jag älskar änglar, och vill så klart vara med i denna tävling:)

    SvaraRadera
  12. Vilket fint halsband! Jag gillar verkligen smycken som känns lite mer personliga och har ett "budskap". Hade velat ha en liten ängel som vakar över mig :) Nu har jag lagt till din blogg på Bloglovin.

    Ha en trevlig helg!

    Mv hEmilia (emilia.utsi-wallin@hotmail.com)

    SvaraRadera
  13. Jag är med och hoppa innerligt att jag blir den lycklige...

    länkar!

    http://lurans.blogg.se/2009/april/dygnet-skulle-ha-haft-fler-timmar-1.html

    Kram

    Therese - lurans blogg

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna vara med och fira våren & solen med dig. Det vackra Änglahalsbandet du lottar ut är helt underbart, så snyggt med en liten pärla längst ner.
    Länkar såklart!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  15. Åh så fint! Jag är med, på 3 chanser :)
    Lägger till dig på bloglovin.
    Jag har länkat till tävlingen här : http://albinsmammatavlar.blogg.se/2009/april/fint-smycke.html

    SvaraRadera
  16. Vilket underbart halsband!
    Det skulle jag vilja vinna, skulle behöva en "skyddsängel" som jag kan bära med mig!

    Länkat har jag gjort från min tävlingsblogg: http://edvinsmamma.blogg.se/tavlingar/2009/april/tavla-om-ett-guardian-angel-halsband.html

    Nu håller jag tummar hårt och hoppas att "skyddsängeln" får flytta hem till mig :)

    SvaraRadera
  17. Vill vara med och tävla jag med.

    Har länkat här: http://geckotavlar.blogg.se/2009/april/guardian-angel.html

    Har även lagt till dig på bloglovin

    SvaraRadera
  18. Hej!!

    Vilket fint halsband!! Är gärna med och tävlar!
    Länkar i min blogg: http://mammamarianne.blogg.se/2009/april/anglatavling.html
    Min mailadress är:Maaarianne@hotmail.com

    Ha en fin helg!

    /Marianne

    SvaraRadera
  19. Jag vill gärna vara med och tävla! Om jag vann skulle jag bära halsbandet med stolthet. Till minne av min änglason!
    Jag länkar i min blogg:

    http://4barnsmamma.blogspot.com/2009/04/tavling_03.html

    Mail: dorrokia@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  20. Underbart vackert halsband:)Jag vill så gärna vara med. Jag har länkat dig och lagt till dig på bloglovin:)
    Lägg gärna till mig. Ha en underbar helg:) Kramar från Veronica

    mailadress: turbonike@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Cilla - cilla1983@hotmail.it3 april 2009 kl. 21:06

    Åh, vilket fint halsband! Jag samlar på änglar så det måste vara det finaste smycket jag någonsin har sett. Tyvärr har jag ingen blogg och vet inte hur bloglovin fungerar. Jag håller tummarna ändå och hoppas på en STOR dos utav tur..

    SvaraRadera
  22. hejsan
    men detta smycke vill jag gärna vinna..
    tävlar och tar två... lotter länkar alltså i min blogg
    nor@live.se är adressen ifall jag vinner :)
    kram lolla

    SvaraRadera
  23. Vilket läckert halsband, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.
    Har även lagt in mig som följare hos dig.

    har oxå en liten utlottning om du är intresserad. Ha en fortsatt mysig helg, kram Marie

    SvaraRadera
  24. jag vill också vara med och tävla. jätte fint halsband som jag funderat flera gånger över att köpa men det har aldrig blivit av.

    har också länkat din tävling på min blogg:
    jessicaaamandaa.blogg.se

    trevlig helg med.//Amanda

    SvaraRadera
  25. Jag är med och tävlar, jag har tipsat i min tävlingsblogg

    http://molnboanna.blogg.se/2009/april/guardian-angel.html

    info@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  26. Hejsan!
    Är gärna med i din tävling.
    Har länkat i tävlingsbloggen

    SvaraRadera
  27. Jag är gärna med och tävlar! Har länkat i min blogg!

    SvaraRadera
  28. Jag vill vara med!!

    monticka at gmail

    SvaraRadera
  29. Hej! Jag skulle vilja vara med och tävla! Har länkat på min blogg!
    http://svartlava.blogspot.com/2009/04/tavla-om-halsband.html

    Min mejl: Annalagerqvist@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Jag vill vara med, det var så snyggt!
    santtu_nyberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hej! Vilket fint smycke! Jag är gärna med och tävlar! =)

    Ha det bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  32. Jag vill tävla om halsbandet!
    svartakatten@live.se

    SvaraRadera
  33. underbart halsband, hade kunnat döda för det! var kan man få tag i ett? måste köpa ett. är med och tävlar! mail: sarah.vennstrom@hotmail.com.
    ha en underbar helg, / sarah

    SvaraRadera
  34. Jag älskar änglar och samlar på dem
    Halsbandet är ju helt guddomligt fint
    Ha det gott i solen

    annica@flinkens.com

    SvaraRadera
  35. Vilket härligt halsband, sånt vill jag ha!
    Premurerar på dig på bloglovin och har länkat i bloggen;
    http://lovemichelletavlar.blogspot.com/2009/04/guardian-angel.html

    m_n_e_d@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvaraRadera
  37. Jag vill gärna vara med och kanske vinna det super fina halsbandet.

    Länkar:http://cajsakarlsson.blogg.se

    SvaraRadera
  38. Hei!
    Jeg ønsker også å være med på trekningen!

    Linker på bloggen min = 2. lodd!

    Klem Jorid - Norge

    SvaraRadera
  39. Jag är gärna med o tävlar!

    SvaraRadera
  40. Vad fint! Jag vill gärna vara med och tävla, har länkat i min blogg OCH följer dig nu! :)

    Ha en fortsatt skön söndag!
    /Ph

    philippinevavw@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Hejsan!
    Jag är med och jag länkar och har lagt till dej i Bloglovin.

    Du kanske vill lägga till mej?

    http://lindaskrypin.blogg.se

    Tävlingslänken är här:
    http://lindaskrypin.blogg.se/tavlingssamling/2009/april/fler-och-fler-tavlingar.html

    Kramar!
    /Linda

    SvaraRadera
  42. Åh vilken fin vinst!
    jag blir följare
    kram Malin

    SvaraRadera
  43. Hej!
    Jag vill va med!

    Jag länkar.

    Kram,
    Lena

    SvaraRadera
  44. Hej!
    Är med och tävlar och har lagt till dig på bloglovin.
    såååå jättefint !
    hoppas på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Hej!
    Är med och tävlar och prenumererar på din blogg! :)
    Katarina

    SvaraRadera
  46. Jag vil vara med och tävla om det fantastiska halsbandet.
    Jag har addat dej på bloglovin.

    SvaraRadera
  47. Åh så vackert! Har många förändringar i mitt liv just nu så det skulle kännas tryggt att ha en liten guardian angel runt halsen. Länkar till din blogg bums :) Glada hälsningar/Ida

    SvaraRadera
  48. Jag har länkat i min blogg :D kram.

    SvaraRadera
  49. En sån vill jag oxå vinna. jättesöt!

    ramonasjoberg@yahoo.se

    SvaraRadera
  50. Jag vill oxå vara med och tävla.
    Jag länkar i min blogg

    SvaraRadera
  51. Jag vill också delta i utlottningen. Jag har länkat i min blogg.

    SvaraRadera
  52. Jag är med o tävlar=) Har länkat till dig i min blogg=)

    SvaraRadera
  53. Hei ;)
    Kjempekoselig blogg du har, vil gjerne være med på trekning. Jeg følger bloggen din og linker til deg på min blogg, så da blir det tre sjanser til å vinne ;)
    tvi tvi
    Klem fra Maja

    SvaraRadera
  54. Jeg vil gjerne også være med å tevle. Å "fira det fina vädret" med en tevling, synes jeg er en fantastisk ide! God Påske.

    Hilsen An. Norge

    an_mo1@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Jättefint smycke och härlig blogg du har! Här kan jag nog hitta lite inspiration till än det ena än det andra.

    Här har det just varit världens åskväder men jag önskar dig en riktigt skön påsk med varmt och fint väder.

    Kramar Cissi

    SvaraRadera
  56. Fin blogg du har!
    Jag vill gärna vara med och tävla:) Jag passar på att skaffa mig en liten extra lott också genom att länka till dig ifrån min lilla blogg..!

    K R A M I S // O L I V I A

    SvaraRadera
  57. Åh, jag vill väldigt gärna vinna ett halsband. Det var så vackert.
    Länkar i min blogg och följer dig via bloglovin
    http://enarbetarmorsasvardag.blogspot.com

    sara_backstrom781@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  58. Jag lämnar bara en kommentar men hoppas på att vinna! ;)

    SvaraRadera
  59. Vilken trevlig tävling. Visst har det varit underbart väder. Jag är gärna med och tävlar, länkar från min blogg och lägger till dig hos bloglovin.

    Kram Josefin

    SvaraRadera
  60. Vill gärna vara med och tävla om det underbara halsbandet.

    Har länkat till dig från min blogg.

    Glad påsk =)

    SvaraRadera
  61. Hej!

    Kikar in här för första gången! Vilken trevlig blogg!

    Tar gärna chansen och tävlar om det fina halsbandet!

    SvaraRadera
  62. Vill såklart vara med

    Länkat i min tävlingsblogg
    http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/guardian-angelguardian-angel

    SvaraRadera
  63. Vilket underbart vackert smycke! Klart man vill vara med ochtävla..
    Har länkat till min blogg..


    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.3793121

    SvaraRadera
  64. Jag vill gärna vara med och tävla om det fina halsbandet :)
    Glad påsk!

    SvaraRadera
  65. Hej Jenny

    Jag är gärna med i utlottningen av det fina halsbandet!
    Jag länkar från min blogg!

    GLAD PÅSK!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  66. Jag vill vinna detta halsband till min mamma som är min ängel <3

    SvaraRadera
  67. Hej jag är med. Jag länkar och lägger till mig som följare

    Syster yster

    SvaraRadera
  68. Spennende konkurranse. Jeg vil være med. God Påske.

    SvaraRadera
  69. Vilket sött halsband. Klart jag vill vara med.
    http://www.cosmopolitan.se/blog/kashaya/2009/04/10/tavla-om-fint-halsband

    SvaraRadera
  70. En ängel att ha nära hjärtat kan väl aldrig vara fel. Sjävklart länkar jag från min blogg. Ha en trevlig påsk.

    SvaraRadera
  71. Vilket underbart smycke! Vill gärna va med och tävla! Självklart länkar jag!
    Mvh Stina

    SvaraRadera
  72. Å va fint. Vart kan man köpa det? Tror inte det är så stor idé att tävla här, med så många deltagare.

    Mvh
    /Ewa

    SvaraRadera
  73. Sånt fint halsband, jag är med och tävlar. Jag länkar på min blogg och har lagt till mig som bloggföljare på din blogg.
    Kramar

    Min mejl; NMarklund@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Vilket underbart halsband.
    Hoppas på tur i din tävling, och givetvis har jag länkat från min blogg.

    SvaraRadera
  75. Å va underbart halsband! Det vill jag verkligen vinna!!
    Jag har länkat på mig blogg
    http://josefinsymaskin.blogg.se/tavlingar/?tmp=13160000

    Kram!

    Min mejl är
    josefinsymaskin@hotmail.com

    SvaraRadera
  76. ett halsband fyllt med värme, jag är gärna med och tävlar;

    http://leopardia.blogg.se/2009/april/vinn-halsband-hos-grus-anglastoft.html

    leopardiasuperstar@gmail.com

    SvaraRadera
  77. Jag är gärna med och tävlar och har länkat i min tävlingsblogg: http://mammamuh.blogg.se/tavla

    SvaraRadera
  78. jag vill tävla, har länkat http://busmammanvinner.wordpress.com/2009/04/14/20-april/

    SvaraRadera
  79. Hej!

    Jag är med å tävlar! Länkar på bloggen!!

    Kramiz Emilie

    SvaraRadera
  80. Vilket fint halsband, vill gärna vara med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  81. Så fint halsband!
    Är gärna med!
    Har lagt till er på bloglovin och har även länkat!

    Länk: http://hosio.blogg.se/2009/april/tavlinghalsband.html

    Håller tummarna

    SvaraRadera
  82. Jättefint halsband...som jag gärna skulle vilja vinna...smycketosig som man är. Jag har länkat till din tävling :-).
    /Laila

    lemmikki69@hotmail.com

    SvaraRadera
  83. Härlig anledning till en utlottning. :) Å vem behöver inte en skyddsängel? Det här är dessutom en läcker sådan.

    Jag länkar från här.

    SvaraRadera
  84. jag vill jätte gärna vinna ditt fina smycke. Maja
    maja-mittlillajag.blogspot.com

    SvaraRadera
  85. Klart jag vill vara med! Soliga hälsningar

    SvaraRadera
  86. Hej!
    Oj vilket fint halsband, klart att man vill vara med!!!
    Länkar också.
    Mvh Lotta!

    SvaraRadera
  87. Vad vackert halsband, Vill vara med och tävla. Mvh Bittan
    brittjonasson@tele2.se
    bittan.blogg.se

    SvaraRadera
  88. Vill gärna vara med och ha chansen att vinna detta vackra halsband! Länkar hos mig och följer din blogg!

    www.minasmarum.blogspot.com

    appelpappeldesign@live.se

    SvaraRadera
  89. Snyggt halsband! Deltar gärna i din tävling, länkar och följer bloggen!
    Trevlig helg,
    Sofie

    SvaraRadera
  90. Hej! Jag deltar gärna i din tävling :) Länkar och följer din blogg också. Ha en bra söndag! Kramis

    SvaraRadera
  91. kjempekoselig blogg. jeg vil gjærne være med i trekkningen av det nydelige engle smykket. jeg tar alle 3 sjanser, linker og følger bloggen. klem fra marianne

    SvaraRadera
  92. Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min blogg: http://ohnoelin.blogg.se !

    Min mail: ohnoelin@gmail.com

    Tack för en super bra toppen blogg!
    Kram Elin.

    SvaraRadera

En hälsning till mig?! Jag blir så himla glad..